Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань

Уретанові автобафери — комплект із 2 штук для вашого авто! Матеріал виготовлення — міцний, пружний, еластичний уретан, який призначений для експлуатації в широкому діапазоні температур. Матеріал має термічну стійкість і морозостійкість.

Пара автобаферів встановлюється на задню підвіску, у міжвитковий простір пружин. Це дає змогу запобігти просіданню задньої частини автомобіля, якщо вона нагрудна. Автобфаєри підіймають на 2-3 см кліренс машини, завдяки чому збільшується дорожній просвіт, мінімізується ризик пошкодити амортизатори або днище автомобіля.

Переваги встановлення уретанових автобаферів:

  • Їзда стає комфортнішою й безпечнішою, підвищується плавність і м'якість ходу;
  • Відсутні поперечні та поздовжні крени, машина не сильно розгойдується під час їзди поганою дорогою, стає керованішою під час швидкісного руху;
  • Зменшуються вібраційні навантаження, пом'якшуються поштовхи;
  • Водій не відчуває сильної втоми під час далеких поїздок.

Встановлення автобаферів — це також практичне й економне рішення, оскільки знижується ймовірність передчасного зносу амортизаторів, зменшуються витрати на технічне обслуговування.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Уретанові автобафери, комплект (2шт.) шт Toyota Тойота Rav 4 Рів 4 2005 — 2016

В наявності
Артикул: ab1017
800 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Характеристики
Страна производитель  Украина
Состояние  Новое

Доставка по Україні.

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 10000 ₴.Орієнтовна вартість доставки складає від 60 до 100грн. В залежності від габаритів та ваги замовлення.
  • Самовивіз
  • Самовивіз
  • Доставка кур'єромКур'єрська служба за погодженням з менеджерами магазину. Також можлива адресна доставка товару кур'єром по домовленості сторін
  • Доставка поштою "Укрпошта"Доставка Укрпоштою тільки після повної передоплати. Орієнтовна вартість доставки від 40 до 60грн. в залежності від габаритів тв ваги замовлення.
  • Транспортна компаніяМіжнародна транспортна компанія "DHL" Вартість доставки прораховується індивідуально до умов регіону в який планується доставка. 


Переважна більшість замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 14:00. Замовлення, підтверджені після 14:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день. Термін доставки для більшості замовлень становить 1 робочий день, в деяких випадках цей строк може скласти 2-3 дня.

Нова Пошта
від 60 ₴
у поштомат — від 60 ₴
у відділення — від 60 ₴
курʼєром — від 95 ₴

Укрпошта Стандарт
у відділення — 35 ₴ — до 15 кг, не більше 70 см (3-6 днів) — 80 ₴ — від 15 кг
курʼєром — від 60 ₴

Укрпошта Експрес
у відділення - від 45 ₴
курʼєром - від 70 ₴

Meest
Доставка до відділень чи поштоматів - від 35 грн
• максимальні габарити 35x36x59 см
Кур'єрська доставка – від 65 грн.

Способи оплати.
1) Безготівковий розрахунок "Приват Банк" ФОП Горбач Володимир Дмитрович UA163052990000026009040805667 АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

2) Готівкою (Можна оплатити готівкою при самовивозі)

3) Післяплата (У відділені перевізника)

4) Оплата на картку "Приват банку" Горбач Володимир Дмитрович 4149 6293 6863 6965  

Гарантія від виробника 12 місяців.

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Повернення можна здійснити по адресі магазину вказаної на сайті, або ж через перевізник за адресою вказаною представником магазину.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення можливе також у таких випадках:
1. Товар має брак
2. Товар не відповідає характеристикам в описі
3. Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості
4. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця. Тільки за узгодженням з компанією.
5. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але помилково замовлено не той товар і клієнт бажає зробити обмін на товар, що відповідає потребі Тільки за узгодженням з компанією.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Вгору