Пильник шркш зовнішній - комплектуючі для шарнірів рівних кутових швидкостей, що відносяться до системи приводу і відповідають за управління колесами транспортних засобів комерційного характеру та позашляховиків.

Розглядаючи експлуатаційні умови даних деталей, варто відзначити, що вони жорсткі, в зв'язку з чим до виробів висувають високі вимоги.


Зовнішні пильники шркш - деталі, якими комплектуються шарніри рівних кутових швидкостей. Як зрозуміло з назви їх установка здійснюється зі сторони колеса. Дані комплектуючі незамінні. До їх функції входить сприяти передачі рівномірного обертання незалежно від кута з'єднуючого валу. Завдяки зовнішнім пильникам карданна передача не втрачає потужностей, значно скорочується зношування шин, шестерень, шарнірів, виключається перевантаження і валів трансмісії. Ще одне завдання - це захист шарнірів від забруднень різного характеру, тому важливо, щоб при експлуатації виріб зберігав герметичність.

наружный пыльник шруса

Конструкційно зовнішні пильники шркш представляють собою конусоподібний гофрошланг. Матеріалом для його виробництва виступає гума спеціальних сортів, силікон. На даний момент найбільший інтерес у автовласників викликають зовнішні пильники шрус із поліуретану, який представлений двома типами, які візуально можна розрізнити за кольором:
 

  • чорного кольору, характеризуються аналогічною жорсткістю з гумовими виробами, проте, вони перевершують їх по еластичності та надійності;
     
  • жовтого кольору, в порівнянні з гумовими аналогами демонструють більшу жорсткість (10-15%). Рекомендуються для тюнінгу і важких експлуатаційних умов.
     

Профілактика зовнішніх пильників

Зовнішні пильники шркш не ремонтуються, тому при виявленні будь - яких дефектів автовласникам потрібно провести їх заміну. Дані деталі утримують мастило і виключають його витік, запобігають проникненню різних елементів ззовні, здатних вивести з ладу привід. Отже, від їх герметичності залежить, наскільки ефективно вони будуть справлятися з поставленими завданнями.
 

Зовнішні пильники в процесі експлуатації піддаються багаторазовим циклам стиснення та разтягу, сильного нагрівання в результаті тертя деталей, механічному впливу при попаданні каміння, води і т.д. в момент експлуатації. Всі перераховані вище фактори вносять свою лепту у втрату якісно - експлуатаційних властивостей і з часом призводять до повного зносу. 
 

Профілактичний огляд даних комплектуючих варто проводити не рідше, ніж раз в 30 днів, при цьому, виконати цей захід автовласники можуть самостійно. Для цього, необхідно повернути кермо до упору, очистити деталь від видимих забруднень і оцінити його стан. Тривожними сигналами можуть бути: мікротріщини, розриви, виділення мастила на зовнішній поверхні пильника.
 

Крім даної статті Вам буде цікаво прочитати про пильник шрус внутрішній, а також пильник кульової опори.