З самої назви деталі "пильник" очевидно, що його основне завдання - попереджати проникнення пилу всередину. Однак, в реальності у даних елементів значно більше функцій. В першу чергу, вони відіграють захисну роль, унеможливлюючи попадання різноманітних забруднень до шарнірів і мастильних матеріалів. По-друге, вони відповідають за утримання мастила, не дозволяючи йому виходити за межі деталей шарніра.
Пильники створюють своєрідну герметичність, тому, при його пошкодженні відбувається втрата мастила, а забруднення, які потрапили із навколишнього середовища виступають абразивом і провокують прискорену зношеність деталей. Щоб даний виріб служив ефективним захистом, сприяв тривалій та справній роботі елементів, варто дбати про його належний стан. Для цього, необхідно проводити своєчасну діагностику. При виявленні тріщин і інших дефектів пильник потрібно замінити на новий, якомога швидше.
Пильники для кульової опори досить дорогі деталі. Це обумовлено в першу чергу складністю технологічного процесу їхнього виготовлення. Але, підбирати даний елемент по ціновій категорії не зовсім правильно.
Автовласникам, які бажають придбати надійний пильник, допоможе зробити правильний вибір така інформація:
Яким би якісним і надійним не був пильник, згодом він зношується і потребує заміни. Як визначити, що вже пора замінити дану деталь? Для контролю за станом пильників вивертають колеса до упору, тим самим розтягуючи його з одного боку, що дозволяє ретельно оглянути деталь на предмет мікротріщин та розривів. Якщо ви помітили виділення мастила - в найкоротші терміни потрібно здійснити заміну пильника кульової опори.
Проводити діагностику достатньо один раз на місяць. Заміну даної деталі найкраще проводити в спеціалізованих автоцентрах. Процес вимагає відповідних навичок, тому при самостійних маніпуляціях може забрати багато часу та сил. Крім цього, заміна у професіоналів, дозволяє гарантувати збереження якісно - експлуатаційних характеристик нового елемента і належний їх монтаж.
Цікава інформація, яка Вам підійде для розвитку - що таке пильник ШРУС та пильник рульового наконечника ?