Кожен автовласник знає, що кількість «пильників» в транспортному засобі перевищує кілька десятків, проте, кожен з них має своє призначення. Основним завданням даних елементів є захист від потрапляння з-зовні речовин, з фракціями, розмір яких перевищує величину пилових часток.
Виходячи з перерахованих вище опцій, нескладно прийти до висновку, що втрачена цілісність корпусу пильовика призводить до втрати мастильних матеріалів, на місце яких приходить бруд та вода. Вони виступають абразивом і призводять до швидкого зносу деталей. Від стану пильника залежить ефективність захисту і тривалість функціонування елементів, тому рекомендується регулярно здійснювати контроль і при наявності незначних відхилень (тріщин, поривів і т.д.) проводити заміну.
Для того, щоб пильник кермовго наконечника виконував покладені на нього функції, він повинен характеризуватися такими властивостями:
Пильник під стопорне кільце. Місце посадки пильника на кермовий наконечник фіксується металевим стопорним кільцем. Фіксація у верхній частині на кермовому пальці відбувається ущільнюючим кільцем або без нього .
Пильник з металевим кільцем під запрессовку. Відмінність даного пильника в тому, що він не розтягується в місці посадки на наконечник, так як метал має чіткі розміри. У більшості випадків для його монтажу потрібен прес або слюсарні лещата. Верхня частина може фіксуватися ущільнюючим кільцем.
Для того, щоб зробити самостійну діагностику рульового пильника необхідно загнати авто на оглядову яму або підняти його за допомогою підіймача. Таким чином, власник зможе об'єктивно оцінити стан елементу.
Фахівці автосервісу рекомендують проводити оцінку стану пильників не менше, ніж один раз на місяць. Такий підхід дозволить своєчасно замінити їх, тим самим зберегти експлуатаційні характеристики інших елементів підвіски автомобіля.
Також Вам буде цікава інформація про пильники ШРУС, а також пильник кульової опори.