Давненько ми нічого не писали цікавого. Давайте продовжимо
Після діагностики автомобіля Chevrolet Lacetti на СТО і виявлення мінімального стуку в кульовій опорі – власник вирішив замінити дану деталь на нову.
Опора попала до нас з цілим пильником але через те, що гумовий пильник не щільно прилягав до рухомого пальця – в середину попала вода, а згодом і бруд.
Пильник кульової опори має металеву вставку внизу, яка щільно фіксує його на корпусі.
Асортимент таких пильників дуже малий, тому в більшості випадків при пошкодженні пильника – відбувається заміна опори. В даній ситуації нам пощастило.
Вихідні розміри опори :
Нижнє посадкове місце пильника D = 39 мм.
Верхнє посадкове місце пильника d = 18 мм.
Висота пильника L= 24 мм.
Даним параметрам ідеально підходить наш пильник за – 17-38,6-24
Порівняльне фото поліуретанового та гумового пильника.
Пильник підходить до кульових опор з такими номерами :
CTR – CBKD-11
General Motors – 96490218
Lemforder – 33453 01
Маємо надію дана інформацію буде для Вас корисною під час ремонту власного автомобіля