Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань

Пневмобалони з підкачуванням — комплект із двох балонів і двох відбійників! Вони встановлюються всередину задніх пружин автомобіля і дають змогу регулювати жорсткість підвіски, залежно від умов поїздки та якості дорожнього покриття. Можливість підкачування дає можливість робити хід машини м'якшим, плавнішим або жорсткішим.

Максимальна підкачка пневмобалонів актуальна у випадках руху навантаженого транспортного засобу за поганим дорожнього покриттям. Це дає змогу стабілізувати автомобіль, підтримати висоту кліренса та не дати просість задній частині, мінімізувати ризик пошкодження підвіски або днища автомобіля. Використання цього компонента покращує ходові якості автомобіля в будь-яких умовах, а також збільшує термін експлуатації амортизаторів і самих пружин.

Матеріал виготовлення пневмобалонів — міцна, еластична гума, товщина якої становить 12-14 см. Вона має стійкість до розривів і деформацій, зберігає свої властивості в широкому діапазоні температур.

Продукт власного виробництва нашої компанії, виготовлений за сучасною технологією, має гарантовано високу якість.

За консультацією звертайтеся до нас за контактними телефонами.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Пневмоподушки пневмобалони в пружини задні KIA Кіа Carens Carnival Soul

В наявності
Артикул: ambp370
1 600 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Характеристики
Страна производитель  Украина
Состояние  Новое

Доставка по Україні.

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 10000 ₴.Орієнтовна вартість доставки складає від 60 до 100грн. В залежності від габаритів та ваги замовлення.
  • Самовивіз
  • Самовивіз
  • Доставка кур'єромКур'єрська служба за погодженням з менеджерами магазину. Також можлива адресна доставка товару кур'єром по домовленості сторін
  • Доставка поштою "Укрпошта"Доставка Укрпоштою тільки після повної передоплати. Орієнтовна вартість доставки від 40 до 60грн. в залежності від габаритів тв ваги замовлення.
  • Транспортна компаніяМіжнародна транспортна компанія "DHL" Вартість доставки прораховується індивідуально до умов регіону в який планується доставка. 


Переважна більшість замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 14:00. Замовлення, підтверджені після 14:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день. Термін доставки для більшості замовлень становить 1 робочий день, в деяких випадках цей строк може скласти 2-3 дня.

Нова Пошта
від 60 ₴
у поштомат — від 60 ₴
у відділення — від 60 ₴
курʼєром — від 95 ₴

Укрпошта Стандарт
у відділення — 35 ₴ — до 15 кг, не більше 70 см (3-6 днів) — 80 ₴ — від 15 кг
курʼєром — від 60 ₴

Укрпошта Експрес
у відділення - від 45 ₴
курʼєром - від 70 ₴

Meest
Доставка до відділень чи поштоматів - від 35 грн
• максимальні габарити 35x36x59 см
Кур'єрська доставка – від 65 грн.

Способи оплати.
1) Безготівковий розрахунок "Приват Банк" ФОП Горбач Володимир Дмитрович UA163052990000026009040805667 АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

2) Готівкою (Можна оплатити готівкою при самовивозі)

3) Післяплата (У відділені перевізника)

4) Оплата на картку "Приват банку" Горбач Володимир Дмитрович 4149 6293 6863 6965  

Гарантія від виробника 12 місяців.

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Повернення можна здійснити по адресі магазину вказаної на сайті, або ж через перевізник за адресою вказаною представником магазину.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення можливе також у таких випадках:
1. Товар має брак
2. Товар не відповідає характеристикам в описі
3. Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості
4. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця. Тільки за узгодженням з компанією.
5. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але помилково замовлено не той товар і клієнт бажає зробити обмін на товар, що відповідає потребі Тільки за узгодженням з компанією.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Вгору