Пильник кермового наконечника - деталь, від якої залежить комфорт та безпека пересування на транспортному засобі, відповідно кожен автовласник повинен знати, де знаходиться цей елемент і як розпізнати, що він зношений та вимагає заміни.

Функціональна роль пильників на кермовий наконечник

Кожен автовласник знає, що кількість «пильників» в транспортному засобі перевищує кілька десятків, проте, кожен з них має своє призначення. Основним завданням даних елементів є захист від потрапляння з-зовні речовин, з фракціями, розмір яких перевищує величину пилових часток. Так, пильник на кермовий наконечник виконує наступні функциональніpylnik_rulevogo_nakonechnika завдання:
 

  • захист - він попереджає проникнення в шарніри та мастило різного роду забруднень (пил, бруд, сміття, вода)
  • затримка - елемент виключає можливість виходу мастила за межі деталей шарніра.
     

Виходячи з перерахованих вище опцій, нескладно прийти до висновку, що втрачена цілісність корпусу пильовика призводить до втрати мастильних матеріалів, на місце яких приходить бруд та вода. Вони виступають абразивом і призводять до швидкого зносу деталей. Від стану пильника залежить ефективність захисту і тривалість функціонування елементів, тому рекомендується регулярно здійснювати контроль і при наявності незначних відхилень (тріщин, поривів і т.д.) проводити заміну.

Властивості якісних пильників

Для того, щоб пильник кермовго наконечника виконував покладені на нього функції, він повинен характеризуватися такими властивостями:

  • еластичність: вузли, що потребують його захисту, є рухомими, тому щоб уникнути ушкодження ця риса дуже важлива ;
  • збереження властивостей для широкого діапазону температур (при низьких - не втрачати еластичності, а при високих - не ставати м'яким) ;
  • стійкість до агресивного середовища;
  • здатність витримувати вплив паливно-мастильних матеріалів.

Види пильників кермового наконечника

Pylnik rulevogo nakonechnika

Пильник під стопорне кільце. Місце посадки пильника на кермовий наконечник фіксується металевим стопорним кільцем. Фіксація у верхній частині на кермовому пальці відбувається ущільнюючим кільцем або без нього .
pylnik rulevogo nakonechnika pod zapressovku

Пильник з металевим кільцем під запрессовку. Відмінність даного пильника в тому, що він не розтягується в місці посадки на наконечник, так як метал має чіткі розміри. У більшості випадків для його монтажу потрібен прес або слюсарні лещата. Верхня частина може фіксуватися ущільнюючим кільцем.





 

Для того, щоб зробити самостійну діагностику рульового пильника необхідно загнати авто на оглядову яму або підняти його за допомогою підіймача. Таким чином, власник зможе об'єктивно оцінити стан елементу.

Фахівці автосервісу рекомендують проводити оцінку стану пильників не менше, ніж один раз на місяць. Такий підхід дозволить своєчасно замінити їх, тим самим зберегти експлуатаційні характеристики інших елементів підвіски автомобіля.